Retur och återbetalning

När du returnerar ett föremål kan återbetalningsbeloppet och hur det utfärdas variera beroende på om produkten returneras enligt den juridiska garantin för överensstämmelse eller varför du bestämmer dig för att utnyttja din ångerrätt (genom att radera ordern inom 14 dagar av leverans) och betalningsmetod som används för att göra inköpet.

  • Kostnaden för att returnera en vara är kundens ansvar. Om du vill återvända, kontakta vår kundtjänst så kan de ordna att paketet tas bort. Observera att utöver fraktpriset kommer du att debiteras en administrationsavgift.
  • Du kan inte returnera en artikel efter 14 dagar.
  • Om du märker att ditt paket är skadat vid leveransen, vänligen kontakta oss inom tre dagar efter leveransdatumet med flera foton och ditt beställningsnummer. Vi accepterar inga fordringar efter tre arbetsdagar. Vi kan alltid skicka er nödvändiga reservdelar på din bekostnad.
  • Leveransavgifter återbetalas inte.

Föremål som returneras som felaktiga, skadade eller defekta

Om du returnerar ett föremål på grund av vårt misstag (fel färg eller fel modell) och varan är inuti originallådan och inte har monterats, kommer du att bli återbetalad kostnaden för varan, fraktkostnaden för retur av artikeln själv.

När du anländer till bilen ska du kontrollera alla komponenter inuti lådan för stora skador, t.ex. trasiga delar innan du monterar bilen. Om något är trasigt INTE installera bilen, kontakta oss omedelbart med bilder och / eller videor. Vi accepterar inte returer inom 14 dagar.

Observera: Små skador som små repor, byxor anses inte tillämpliga på detta eftersom de kan orsakas under tillverkningen på grund av material som används (plast, metall) och teknikerna som används för att svetsa och måla bilen. Repor och små skador är inte ett motiv för någon återbetalning eller retur.

Artiklar monteras felaktigt

I händelse av att kunden monterar maskinen felaktigt och därför förstörs något, är kunden skyldig kostnaderna för reparation eller reservdel.

Tekniska problem

När bilen är monterad, om den inte fungerar på grund av ett tekniskt problem, kontakta vår kundtjänst med bilder / videor och klargör förklaringar av problemet.

Har du en fråga?

Vänligen kontakta och ställ alla dina frågor till oss.

Du kan skicka ett e-mail: customerservice@prijstechnisch.com